Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Strony : 1 ... 34 35 36 37 38 ... 161

#876 31-07-2013 o 17h09

Miss'wtajemniczona
nivata
Seamstress wannabe.
Miejsce: Orc Fortress

Ja generalnie jestem biedną studentką i nawet na niektóre ciuszki ze stroju codziennego nie mogłabym sobie pozwolić, nie mówiac juz o kieckach wysadzanych kryształami czy innych burżujstwach. :'D

http://i64.tinypic.com/2eg9mdg.gif

#877 31-07-2013 o 17h15

Miss'wow
Kaiken
...

nivata napisał

Ja generalnie jestem biedną studentką i nawet na niektóre ciuszki ze stroju codziennego nie mogłabym sobie pozwolić, nie mówiac juz o kieckach wysadzanych kryształami czy innych burżujstwach. :'D

Nie tylko ty, jesteś biedną studentką... /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/big_smile.png ja również.

Dlatego finalistki ubrane w takie kreacje, z przesadnymi dodatkami, gdzie kruluje przepych i w ogóle... nie są przeze mnie negowane. powiem nawet, że doskonale je rozumiem. /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png

#878 31-07-2013 o 19h38

Miss'towarzyska
YooSti
Don't judge a book by its cover...

To ja się wypowiem na temat finałów.
Jestem pod ogromnym wrażeniem niektórych kreacji. Dużo ciekawsze niż w tamtym tygodniu.

Crewedka wymiatasz w tym skąpym ciuszku.

Jest tylko kilka którym dałam uwielbiam i trochę wiecej lubię. Na resztę nie głosuję bo szkoda tego zera /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/big_smile.png

Ale i tak mniej osób pozmieniało swoje stylizację!

Ostatnio zmieniony przez YooSti (31-07-2013 o 19h40)

http://i65.tinypic.com/x4kd4g.gif

#879 31-07-2013 o 20h22

Miss'na całego
kawajka
...

Kaiken napisał