Ja generalnie jestem biedną studentką i nawet na niektóre ciuszki ze stroju codziennego nie mogłabym sobie pozwolić, nie mówiac juz o kieckach wysadzanych kryształami czy innych burżujstwach. :'D

Strony : 1 ... 34 35 36 37 38 ... 161
Ja generalnie jestem biedną studentką i nawet na niektóre ciuszki ze stroju codziennego nie mogłabym sobie pozwolić, nie mówiac juz o kieckach wysadzanych kryształami czy innych burżujstwach. :'D

nivata napisał
ja również.
To ja się wypowiem na temat finałów.
Jestem pod ogromnym wrażeniem niektórych kreacji. Dużo ciekawsze niż w tamtym tygodniu.
Crewedka wymiatasz w tym skąpym ciuszku.
Jest tylko kilka którym dałam uwielbiam i trochę wiecej lubię. Na resztę nie głosuję bo szkoda tego zera 
Ale i tak mniej osób pozmieniało swoje stylizację!
Ostatnio zmieniony przez YooSti (31-07-2013 o 19h40)

Kaiken napisał
Co do zażartej dyskusji - gram w tę grę ze względu na to, że jest tak wiele fryzur, makijaży, ubrań... Mogę wypróbować tu multum rzeczy, Nie chcę się trzymać ślepo jednego makijażu, bo kilkadziesiąt mi osobiście odpowiada do cosplayów, czy po to, aby moja miss wyrażała konkretne emocje. Nie obchodzi mnie, czy moja miss jest rozpoznawalna czy nie. Moja miss - ma się podobać przede wszystkim mnie, jak komuś jeszcze się spodoba to fajnie. Jak nie, ani mnie to ziębi, ani grzeje. I jak przebiorę ją 10 razy dziennie - to widocznie miałam taki kaprys i zachciewajkę, którą spełniłam bo mogłam. Zmieniam style, bo mam taką ochotę i sprawia mi to przyjemność. To jest dla mnie zabawa - przebieranie i malowanie wirtualnej lalki tak jak mi się rzewnie podoba. Jak komuś to nie odpowiada - ok. Jeżeli trzymanie się jednego makijażu i jednego stylu komuś odpowiada - ok, szanuje to. Ich lalka, ich zabawa. Niech każdy gra jak chce i czerpie z tej gry radość na swój sposób.
Po co ta wypowiedź? Ponieważ nie wszystkie osoby grają po to, aby być rozpoznawalną czy stanąć na podium.