Ban, bo jak dla mnie masz jakieś problemy z siecią, a nie telefonem. Kto wie, może jednak wina leży w tym jak Ci wszystko chadzia? Nie znam się, przykro mi x[
We are in noir

Strony : 1 ... 53 54 55 56 57 ... 200
Ban, bo jak dla mnie masz jakieś problemy z siecią, a nie telefonem. Kto wie, może jednak wina leży w tym jak Ci wszystko chadzia? Nie znam się, przykro mi x[

Ban, bo zasięg był pełny, gdy wysyłałam wiadomości, tak mi się wydaje. Też nie wiem...
A Tobie spadł dziś telefon i strzaskałaś ekran, czy co?
Ostatnio zmieniony przez Setarah (06-11-2016 o 14h23)
Ban, bo yup. Zawsze spadał i nic mu nie było, ale dzisiaj już pękł, nie wytrzymał zderzenia z chodnikiem x'DD.

Ban, bo kiepsko w takim razie ;< Jaki masz model, tak z ciekawości spytam?
Ban, bo LG coś tam, sama nie wiem, co xD. Cud, że jeszcze działa, ryli.

Ban, bo h5, też mam LG 
Ban, bo leci piąteczka :d
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Ostatnio zmieniony przez Mineo (01-09-2016 o 21h49)

Ban, bo znalazłam tylko 2 długopisy na włoskiej wersji. ;x
Ban, bo właśnie się dowiedziałam że będę mieć nowe rodzeństwo od strony ojca. D:

Ban, bo to chyba dobra wiadomość, co nie?
Ban, bo pół na pół, ale w gruncie rzeczy dobra. Tylko jestem lekko zaskoczona, w końcu ojciec jakiś młody to już nie jest. Chociaż w mojej rodzinie to nic zadziwiającego. XD

Ban, bo oj tam, nie wiek najważniejszy. Fajnie będzie, jak malutka istotka się pojawi na świecie ;D
Ban, bo tak się zawsze zastanawiałam jak to jest mieć młodsze albo starsze rodzeństwo.(Bo z siostrą bliźniaczką to nie to samo XD) Więc teraz połowicznie się dowiem( Bo o starsze to ciężko). 

Ban, bo zaraz... Espeś, ty masz siostrę bliźniaczkę? XDDD
Ban, bo owszem, ale taką niepodobną. XD

Ban, bo... eee... Ah. Już pamiętam.
Set, spróbuj całkowitego restartu fona. Koleżance pomogło, ale co jakiś czas musi robić.

Ban, bo dzięki Majerankowa za podpowiedź! Spróbuję później 
Ban,bo teraz nagle wszyscy w szkole, bo takie pustki większe niż zwykle.