Link do zewnętrznego obrazka
Link do zewnętrznego obrazka
Link do zewnętrznego obrazka
Link do zewnętrznego obrazka
Obóz dla herosów został całkowicie przebudowany, a jego struktura zmieniona. Teraz nie jest to tylko miejsce na wakacje, ale oaza spokoju dla wszystkich obdarzonych mocami istot. Mogą tutaj mieszkać na stałe lub wpadać co jakiś czas, aby odwiedzić przyjaciół i potrenować swoje moce. Rozpoczyna się kolejny rok, który ma nieść za sobą szczęście, radość i pomyślność. Również bogowie zrozumieli, że muszą nieco częściej odwiedzać swoich podopiecznych i z tego powodu zorganizowano comiesięczne igrzyska. Uroczystość, na której spotykają się bogowi i herosi wspólnie świętując i prezentując swoje zdolności. Piecze nad całym miejscem sprawuje Alamaris i Aren, którzy od roku są szczęśliwą parą.
Niepocieszony jest tylko Dionizos, któremu ktoś podwędził kielich i teraz biedaczek nie ma z czego pić wina. Obiecał więc wspaniałą nagrodę temu, kto go odnajdzie. Życie toczy się tutaj spokojnie, nikt nigdzie się nie spieszy, a jedynym problemem jest wczesne wstawanie na ranny trening.
Link do zewnętrznego obrazka
Wcielamy się w herosów, dzieci bogów i śmiertelników.
Nic nie wiemy o pochodzeniu.
Wtedy przychodzi do nas satyr i informuje, że jesteśmy dziećmi bogów...
Trafiamy do Obozu Herosów.
Wywołują nas na środek.
Czekamy...
Nad naszymi głowami ukazuje się hologram ze znakiem boskiego rodzica.
Czasami jednak się nie pokazuje.
W Obozie odbywają się różnorakie zajęcia, takie jak wyścigi rydwanów, walki z potworami...
Link do zewnętrznego obrazka
1. Przestrzegamy regulaminu forum
2. Nie piszemy tylko z jedną osobą
3. Czytamy WSZYSTKIE posty
4. O nieobecnościach informujemy autorkę, czyli mnie
5. Piszemy rozbudowane posty, by było co czytać. Post = minimum 5 zdań, najlepiej około 10-u.
6. Jeśli wybieramy jakiegoś boga to charakter i usposobienie jego/jej potomka dostosowujemy do charakteru i usposobienia boga (nie robimy z dzieci Hadesa miłych, sympatycznych dzieciaków, a z potomków Ateny głupich, niedorozwiniętych herosów
7. Jeśli chcesz stworzyć potomka już zajętego boga to napisz do osoby, która zajęła owego boga z pytaniem czy możesz
8. Zasady ortograficzne są ważne, ale przecinki to zło xD
9. Pytania, zażalenia, sceny 18+ i inne takie na pw.
10. Jak mi się coś jeszcze przypomni, to dopiszę.
11. No i się przypomniało: Kp tworzymy według własnego uznania, ale nie ograniczajcie się do informacjo ogólnych. Na zrobienie karty postaci macie 24 godziny.
12. Wygląd realny !
13. Jak przekleństwa, to tylko "cholera" i "idiota" lu ocenzurowane, np. @&%$@
14. Nie jesteście idealni. Dźgną was mieczykiem, nożem, przebiją strzałą - boli.
Link do zewnętrznego obrazka
Chłopacy:
- Syn Hadesa Draco Blood - Ja
- Syn Lokiego Lucas Fenris - Ikuna
- Syn Apollo Lucas Rivera- Ewangelin
- Syn Seta Scorpio Noctura - Lynn
- Syn Kronosa Asahina Miller - Niamh
- Syn Tsukuyomiego Kaspar Varn - Sooyoung
- Syn Zeusa Caleb Durden - Ja
- Syn Amon Arthur William Brown - Niamh
- Syn Hermes Lucius Castel - Ikuna
Dziewczyny:
- Córka Hadesa Anastazja Izabella Blood - Ja
- Córka Aresa Vesper Lynd - majkel325
- Córka Okame Oona Wong- Oliwkaa
- Córka Afrodyty Rosalie Louis Hawke -Eminaria ?
- Córka Apollo Kassandra Rivera- Ewangelin
- Córka Posejdona Jasmine Hudson - Ewangelin
- Córka Benzaiten, Benten Aya Sakubara - Niamh
- Córka Okeanos Natalie Kate Rosse - Lorren
- Córka Ra Rosalie - Ewangelin
- Córka Themis Leia Fawkes(Östberg) - Lynn
Pary:
- Syn Hadesa - Ja & Córka Apollo - Ewangelin
- Syn Zeusa - Ja & Córka Okame - Oliwkaa
- Syn Apollo - Ewangelin & - Córka Benzaiten, Benten - Niamh
- Syn Seta - Ikuna & Córka Hadesa - Ja
- Syn Kronosa & Córka Aresa - majkel325
- Syn Tsukuyomiego - Sooyoung & Córka Ra Ewangelin
- Syn Lokiego - Ikuna & Córka Posejdona - Ewangelin
- Syn Amon - Niamh & Córka Okeanos - Lorren
- Syn Hermes - Ikuna & - Córka Themis - Lynn
Tak wylosował mój program były przyznane liczby według zapisów i losowałam po dwie jak wypadało, że brat z siostrą ( zdarzyło mi się raz przy rodzeństwie Apollo) to powtarzałam. Mam nadzieję, że wszystkim podoba się wynik losowania
PS
Pary dobieram losowo
Dorobię postacie jak wszystkie będą zajęte.
Nie muszą to być bogowie grecy... Mogą być każdy bóg z mitologii...
Podział wiekowy tak jak szkoła średnia czyli 16-19
Aha co do dwóch bogów nie wolno brać dzieci: Hera i Artemida
Link do zewnętrznego obrazka
Tutaj mapa na ognisku później każdy dostanie taką.
Link do zewnętrznego obrazka
Jeśli ktoś potrzebuje tłumaczenia:
* Fireworks Beach - "Fajerwerkowa" plaża
* Mess Hall - jadalnia( kantyna)
* Climbing Wall - ściana do wspinaczki
* Amphitheater - amfiteatr
* The Cabins - domki
* Lake - jezioro
* Arts & Crafts - sztuka i rzemieślnictwo( załóżmy, że to kuźnia xd)
* Arena - arena do walki
* Armory - zbrojownia
* Stables - stajnia
* Volleyball courts - boisko do siatkówki
* Strawberry Fields - pola Truskawek
* The Big House - Wielki Dom
* Thalia's Pine - Sosna Thalii
* Half Blood Hill - Wzgórze Herosów
* Forge - Kuźnia
Link do zewnętrznego obrazka
Link do zewnętrznego obrazka
Link do zewnętrznego obrazka
Niżej podaję listę potworów z którymi będą walczyć na arenie. Oczywiście spis miejmy nadzieję się powiększy. . Koło nich są poziom trudności. Przypominam, że pierwszego dni uczą się walczyć ale na manekinach. Dopiero później można stopniowo i powoli przechodzić na wyższe poziomy. Zaczerpnięte głównie z mitologii i wiedźmina. zmodyfikowane na potrzeby wątku. Pomysły? Zapraszam na PW
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
*Abriany - to złe, przypominające strusie magiczne bestie, pochodzące z Otchłani. Dostał jedną gwiazdę bo dla herosów takich jak np Set. Loki czy Hades to nie będzie żadne wyzwanie.KLIK
*Alp - istota podobna do wampira. Zwana również zmorą, występuje pod postacią kobiety. Potrafi przemieniać się w kota; atakuje nocą podczas pełni. Krew wysysa tylko z śpiących osób, wgryzając się w ciało ofiary wstrzykuje otumaniającą substancję, powodującą koszmary. KLIK
*Ammit ( Pożeraczka, niszczyciel grzesznych dusz) – staroegipski demon przyczajony obok wagi podczas sądu. KLIK
***Amfisbaena - ogromny wąż z dwiema głowami na obu końcach. Żyje w wielkich wodach, nieśmiertelny. Tutaj będzie zadanie go unieszkodliwić albo zapędzić do jego więzienia. Na czas tej walki arena będzie trochę zalana. Co dla niektórych herosów będzie utrudnieniem. KLIK
***Apophis - jest to olbrzymi wąż. Który zyskuję siłę w ciemność. Jest głównym przeciwnikiem słońca. Dla dzieci Apollo i Re nie zwykle nie bezpieczny(*****). Reszta klasy trzeciej. Jeden z jego przeciwników jest Set strażnik słonecznej barki. KLIK
***Aranea to inteligentny, zmiennokształtny pajęczak obdarzony magicznymi mocami. W naturalnej postaci aranea to średniej wielkości pająk. Ma ciało średnicy metra, a rozpiętość odnóży wynosi ponad 2 metry; waży około 75 kilogramów. W dziwacznym garbie na odwłoku znajduje się mózg. Aranee unikają fizycznej walki i jeśli to możliwe, używaja swych sieci oraz czarów. W walce starają się najpierw unieruchomić lub rozproszyć uwagę najbardziej agresywnych przeciwników. KLIK
*Bazyliszek - jadowity stwór, przypominający trochę małą wersję smoka. Ma długi, jaszczurczy ogon, szpony i błoniaste skrzydła. Istnieją legendy mówiące o umiejętności zmieniania ludzi w kamień za pomocą spojrzenia, ale nie są to potwierdzone informacje KLIK
*****Bulette - to magiczne bestie zwane również lądowymi rekinami. Głowa i tułów ciała bulette ma barwę niebieskobrązową i jest pokryta łuskami i płytkami pancerza w odcieniu szaroniebieskim lub zielononiebieskim. KLIK
**Byk kreteński - piękny, wielki byk, na którego bogowie zesłali szaleństwo. KLIK
**Campe była demonem o ciele kobiety do pasa i łuszczącymi się włosami. Od pasa w dół miała tysiące żmij. KLIK
*Cavvekan - Jest to pies o cechach nietoperza. Jest on niezwykle łatwy ponieważ atakuję jak zwykły pies. Jednak, żeby trochę utrudnić to jest ich piątka. Nadal to jest łatwo. KLIK
*****Charybda - potwór morski, który wchłania wielkie ilości wody wraz z statkami, a potem wypluwa. Chciwa i żarłoczna. Arena jest zalewana. KLIK
****Chimera - ziejący ogniem potwór, ma trzy głowy: lwa, kozy i smoka. Posiada również skrzydła i ogon, jako dwa węże. KLIK
**Czarne jednorożce to zła odmiana zwykłego jednorożca, posiada od niego odmienne zdolności - np. zamiast zdolności leczenia ran potrafi je magicznie zadawać. KLIK
*Dzik erymantejski – olbrzymi dzik, lubi gonić ludzi aż do ich śmierci z braku sił. KLIK
**Dzik kalidoński – ogromny dzik, wielkości trochę mniejszej od normalnego słonia. KLIK
****Echidna - stwór o ciele w połowie młodej kobiety, w połowie cętkowanego węża. Ma czarne oczy, przerażający wygląd i jest stale żądna krwi, żywi się ludzkim mięsem. Jej krew jest żrąca i toksyczna. KLIK
***Empusa - piękna kobieta, zabijająca podróżnych i wysająca z nich krew; często wabi ich, przyjmując postać zmarłej osoby. Może zjeść też ich zwłoki. KLIK
***Furia - demoniczne bóstwo; uskrzydlone, zazwyczaj z wężami we włosach i przekrwionymi oczami. Zawzięte, mściwe i okrutne. KILK
**Ghul - stwór żywiący się ciałami zmarłych, ale także atakujący żywych. Jest zdeformowany, zgarbiony, ma złośliwą twarz i długie, ostre pazury, służące do rozpruwania ofiar. Posiada również mocne zęby i długi język do wysysania szpiku. Jest wrażliwy na srebro i ogień. KILK
*****Gryf - uskrzydlony lew o głowie i szponach orła. Gniazda zakładał wysoko w niedostępnych górach, żywi się dużymi zwierzętami, takimi jak bydło. Niebezpieczny, silny i szybki. KILK
****Harpia - potwór, drapieżny ptak, o sylwetce ludzkiej. Potrafi całkowicie przemienić się w człowieka. Atakuje zazwyczaj w grupach, rozszarpując swoje ofiary długimi szponami (Aello, Ocypete, Kelajno, Podarge). KILK
****Hydra lernejska - wielogłowy wąż wodny. Gaz z jej paszcz oraz ślina są silnie trujące, doprowadzają do bolesnej śmierci. Ścięcie jej głów nie powoduje śmierci, odrastają one szybko. Kluczem jest znalezienie środkowej, która jako jedna jest śmiertelna. KILK
***Kościogłów - porusza się na czterech łapach, ma twardą skórę i czaszkę, bardzo umięśniony. Wykorzystuje swoje silne ramiona do powalenia przeciwnika; jest agresywny i dziki. Kieruje się pierwotnymi instynktami. KLIK
*****Ladon - smok o stu głowach. Ogromny, silny, nigdy nie zasypia. KLIK
***Lamia - potwór o kobiecej postaci, pożerający dzieci i młodych mężczyzn podstępnie zwabionych jej złudną pięknością. Odpasa w dół ma ogon węża, wysysa krew. Kobiety są odporne na nią. KLIK
*Lew nemejski - olbrzymi lew, którego skórę nie może przebić żadne ostrze. KLIK
*****Mantykora - lew z głową człowieka, skrzydłami nietoperza oraz ogonem skorpiona, który zawiera śmiertelną truciznę. Pożera ludzi w całości. KLIK
***Minotaur - człowiek z głową byka. Nienaturalnie umięśniony, niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze. KLIK
*Nekker - mały potwór, żyjący głównie w lasach. Atakuje w grupach, skacząc, okrążając i rozszarpując swoje ofiary. Ma długie, ostre pazury oraz zęby. Mierzy około metr, jest strasznie zwinny i szybki. KLIK
***Pająk - gigantyczny pająk, który ma jedyny cel w swoim życiu: związać cię i zjeść. Ma zieloną krew, gruby pancerz i ostre szczypce. KLIK
**Sfinks - żeński demon zniszczenia i złego losu, przedstawiany jako potwór o głowie i piersiach kobiety oraz ciele lwa. KLIK
****Skylla - potwór morski. Piękna kobieta przemieniona przez Salację, żonę Neptuna. Ma macki ośmiornicy, a z jej tułowia wystają wściekłe głowy wilków. KLIK
**Syrena - nimfa morska pod postacią półkobiety-półryby. Raczej nie ingeruje w świat na powierzchni; potrafi być agresywna i zaciekle bronić swego. Pięknymi pieśniami wabi marynarzy i sprowadza ich statki na mieliznę, następnie zaś je okrada, a ludzi pożera. KLIK
*Troll – przypominający wyglądem człowieka stwór. Ten stwór nie ma za dużo inteligencji i jest nie zwykle złośliwy. Nie znosiły światła słonecznego, dlatego pojawiały się wyłącznie w nocy; troll, który na czas nie schował się przed promieniami słońca, zamieniał się w kamień. Żeńskim odpowiednikiem trolla była huldra. Atakują maczugami.KLIK
***Tyfon - pół człowiekiem, pół zwierzę, wzrostem i siłą przerastający wszystkich. Jest większy od największych gór. Zamiast palców ma sto smoczych łbów. Od pasa w dół ma kłębowisko żmij, a u ramion skrzydła. Oczy jego miotają płomienie. KLIK
*Wiwerna - mityczny gad, podobny do smoka, jednak znacznie chudszy. Ma strasznie długa szyję, ostre zęby i szpikulce na grzbiecie oraz skrzydłach. Mało inteligentny. KLIK
,,Ja już nie mam pomysłów na dalszą listę''
Link do zewnętrznego obrazka
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Plan zajęć
Poniedziałek
08.00 - 09.00 Śniadanie i inspekcja czystości w domkach
09.00 - 10.30 Historia Starożytnej Grecji z Telysem
10.30 - 11.00 Przerwa na drugie śniadanie
11.00 - 12.00 Łucznictwo z Chejronem
12.00 - 12.30 Mitologia grecka z Telysem
12.30 - 13.30 Obiad
13.30 - 17.00 Opanowywanie umiejętność z rodzicem boskim
17.00 - 18.00 Czas wolny
18.00 - 19.00 Kolacja
19.00 - 21.00 Mecze siatkówki
21.00 - 22.00 Śpiewanie przy ognisku
Wtorek
08.00 - 09.00 Śniadanie i inspekcja czystości w domkach
09.30 - 10.30 Historia Starożytnej Grecji z Telysem
10.30 - 11.00 Sprawdzanie magazynów
11.00 - 12.00 Szermierka
12.00 - 12.30 Mitologia grecka z Telysem
12.30 - 13.30 Obiad
13.30 - 14.00 Opanowywanie umiejętność z rodzicem boskim
14.00 - 15.30 Kajaki
15.30 - 17.00 Sprzątanie domków
17.00 - 18.00 Czas wolny
18.00 - 19.00 Kolacja
19.00 - 21.00 Walka wręcz
21.00 - 22.00 Śpiewanie przy ognisku
Środa
08.00 - 09.00 Śniadanie i inspekcja czystości w domkach
09.30 - 10.30 Historia Starożytnej Grecji z Telysem
10.30 - 11.00 Sprzątanie stajni
11.00 - 12.00 Szermierka
12.00 - 12.30 Mitologia grecka z Telysem
12.30 - 13.30 Obiad
13.30 - 14.00 Przerwa
14.00 - 15.30 Wspinaczka
15.30 - 17.00 Opanowywanie umiejętność z rodzicem boskim
17.00 - 18.00 Czas wolny
18.00 - 19.00 Kolacja
19.00 - 21.00 Zawody łucznicze
21.00 - 22.00 Śpiewanie przy ognisku
Czwartek
08.00 - 09.00 Śniadanie i inspekcja czystości w domkach
09.30 - 10.30 Historia Starożytnej Grecji z Telysem
10.30 - 11.00 Zbieranie truskawek
11.00 - 12.00 Technika walki z potworami
12.00 - 12.30 Mitologia grecka z Telysem
12.30 - 13.30 Obiad
13.30 - 14.00 Przerwa
14.00 - 15.30 Opanowywanie umiejętność z rodzicem boskim
15.30 - 18.00 Czas wolny
18.00 - 19.00 Kolacja
19.00 - 21.00 Próba wytrzymałości
21.00 - 22.00 Śpiewanie przy ognisku
Piątek
08.00 - 09.00 Śniadanie i inspekcja czystości w domkach
09.30 - 10.30 Historia Starożytnej Grecji z Telysem
10.30 - 11.00 Polerowanie zbroi
11.00 - 12.00 Przejażdżki na pegazach z Afrodytą
12.00 - 12.30 Mitologia grecka z Telysem
12.30 - 13.30 Obiad
13.30 - 14.00 Przerwa
14.00 - 15.30 Siatkówka
15.30 - 17.00 Rzut oszczepem
17.00 - 18.00 Czas wolny
18.00 - 19.00 Kolacja
19.00 - 22.00 Śpiewanie przy ognisku
Sobota
08.00 - 09.00 Śniadanie i inspekcja czystości w domkach
09.30 - 12.30 Opanowywanie umiejętność z rodzicem boskim
12.30 - 13.30 Obiad
13.30 - 14.00 Przerwa
14.00 - 15.30 Wspinaczka
16.00 - 17.30 Siatkówka
17.30 - 18.00 Rzut oszczepem
18.00 - 19.00 Kolacja
19.00 - 20.00 Pranie i Listy do domu
21.00 - 22.00 Śpiewanie przy ognisku
Niedziela
Cały dzień spędzamy boskim rodzicem i pomagamy mu w jego obowiązkach
Link do zewnętrznego obrazkaSpoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Link do zewnętrznego obrazka
Chejron
Trener herosów
Link do zewnętrznego obrazka
Syn Kronosa/ centaur
Wiek: nieśmiertelny
Płeć: Mężczyzna
Charakter: Chejron jest opanowany, zaradny, zawsze służy pomocą. Broni dobra, działając myśli o dobru ogółu.
Umiejętności: Strzelanie z łuku
Dionizos
Link do zewnętrznego obrazka
Dyrektor obozu
Syn Zeusa i Semele/ bóg
Wiek: nieśmiertelny
Płeć: Mężczyzna
Charakter: "Pan D." jest gburowaty, narcystyczny i despotyczny. Nie lubi herosów, uważa, że są jedynie kłopotem.
Umiejętności: Umie wyczarowywać dietetyczną colę oraz zmieniać ludzi w delfiny.
Ptolemeusz
Nauczyciel szermierki
Link do zewnętrznego obrazka
Syn Aresa/ pół-bóg
Wiek: 34 lata
Płeć: Mężczyzna
Charakter: Ptolemeusz jest "bratem-bliźniakiem" Narcyza, zapatrzony w siebie, przekonany o swojej nieomylności i wyższości nad innymi. Działa impulsywnie, nie myśli nad tym co mówi i myśli, ponadto Ptolemeusz to niepoprawny optymista, nie potrafi dostrzec negatywnych stron niektórych sytuacji.
Umiejętności: Żadne, jest do niczego, chociaż cieszy się taką dobrą opinią, w rzeczywistości herosi trenują sami.
Telys
Nauczyciel historii starożytnej Grecji oraz mitologii Greckiej
Link do zewnętrznego obrazka
Satyr
Wiek: 192 lata
Płeć: Mężczyzna
Charakter: Telys, jak przystało na satyra, jest ekologiem, szanuje przyrodę. Ma skłonności do filozoficznych przemyśleń, jest pacyfistą, wojna dla Telysa to głupota, nie szanuje wojowników, jedynie myślicieli.
Umiejętności: Zna dobrze historię Grecji.
Leryn Nortis
Nauczycielka: rzutu oszczepem
Link do zewnętrznego obrazka
Heros Córka Arsa
Wiek: 38 lat
Płeć: Kobieta
Charakter: Jest bardzo podobna do swojego ojca. Przebojowa, zawsze kocha wygrywać. Nawet startowała kiedyś zawodach dla zwykłych ludzi. Jednak Zeus się dowiedział i kazał jej nauczać. Jako nauczycielka jest wymagająca jednak też miarę wyrozumiała.
Umiejętności: Walka oraz rzucanie oszczepem na imponujące odległość
Queen Climbers
Nauczycielka: Wspinaczki
Link do zewnętrznego obrazka
Pół małpa, pół człowiek
Wiek: 350 lat
Płeć: Kobieta
Charakter: Bywa złośliwa jednak się powstrzymuję. Nie jest za dobrą nauczycielką ponieważ nie chce uczyć jak się wspinać. Jednak nigdzie indziej nie udało się znaleźć jej pracy. Przez jej wygląd. Czasem bywa nie miła...
Wyrocznia
Link do zewnętrznego obrazka
Wiadomo, że chodzi bo obozie jako nastoletnia dziewczyna, a kiedy będzie miała z kimś jakiś fizyczną styczność widzi co go spotka albo czy ma jakieś przeznaczenie
Hades
Link do zewnętrznego obrazka
Pan podziemia. Syn Kronosa i Rea i brat Zeusa, Posejdona, Hery, Demeter i Hestia. Należy do wielkiej Trójki. Wraz z braćmi zesłał własnego Kronosa na wygnanie do świata podziemnego z którego nie ma ucieczki od środka...
Bóg
Wiek: Nieśmietelny
Płeć: Mężczyzna
Charakter: Nie należy do zbyt przyjemnych osób. Jako jedyny z bogów greckich, którego ludzie się obawiają. Uparty, nieszczery, nie cierpi towarzystwa. Otacza się aurą mroku. Nie zdradza za wiele o sobie...
Umiejętności: Umie władać nad ziemię stwarzać w niej kratery, wyczuwa śmierć, widzi zmarłych i umie ich przywoływać oraz odesłać, może ożywiać, potrafi stworzyć portal do Olimpu, Ziemi i swojego królestwa, Może wzywać armie szkieletów, podróżować cieniami, rzucać klątwy...
Zeus
Link do zewnętrznego obrazka
Zeus był najpotężniejszym z olimpijskich bogów, on dzierżył największą władzę, ponieważ to on stracił z tronu swego ojca, Kronosa i po nim przejął władanie nad światem.
Płeć: Mężczyzna
Charakter: Zeus to najwyższy z bogów , władał światem raczej łagodniej , chociaż bywał wobec ludzi podstępny i umiał okazać moc , zmuszającą bogów i ludzi do pokory . Niekiedy nie były mu obce tzw . ludzkie uczucia , słabostki ( lubił kpić z innych mieszkańców Olimpu) , okazywał litość , dobrotliwy uśmiech . Chociaż był głównym bogiem i on musiał ulegać Mojrze - Przeznaczeniu , losowi nie do uniknięcia . W świecie Iliady dominuje bez reszty . W sprawach rzeczywiście ważkich zawsze do niego należy ostatnie słowo , inni bogowie mogą zaledwie go prosić o takie a nie inne decyzje .
Umiejętności:
Link do zewnętrznego obrazka
Link do zewnętrznego obrazkaSpoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Święta w obozie
Styczeń
Kalendy styczniowe - 1 stycznia. Składa ofiarę z byka w podziękowaniu za poprzedni rok. Wszyscy herosi zbierają się na wzgórzu herosów i tam składają ofiarę z byka. Na koniec dnia jest wielka uczta wcześnie jej ognisko gdzie herosi składają noworoczne postanowienia. Zostają one spalone aby doszły do bogów i oni pomogli dotrzymać tych postanowień im.
Święto Eskulapa - 6 stycznia w tym dniu życzy się zdrowia wszystkim słowami ,,Niech Eskulap ma cię w swojej opiece'' oraz prosi się boga Eskulapy o zdrowie dla rodziny.
Święto Pokoju - 8 stycznia. Tym nie odbywają się, żadne walki na arenie. Jest konkurs na najlepszy pomysł promowania pokoju.
Święto Artemidy - 11 stycznia. Zaczyna się sezon na polowania. Tego dnia odbywa się uczta. W Obozie trwa konkurs na najbardziej wytrwałego łowcę. Do zdobycia Trofeum Artemidy.
THURSEBLOT - NOC STYCZNIOWEJ PEŁNI zwane Dniem Thora. Nie ma ciszy nocy, ponieważ całą noc spędzają na ogniskiem. Przy jego cieple. Tego dnia herosi mogą pić alkohol jeśli są już pełno letni (Pamiętajmy, że akcja toczy się w Stanach a tam pełnoletność to już 16 lat). To przypomina imprezę zwykłych ludzi nad ogniskiem. Jest muzyka, tance oraz picie... Nad ranem każdy bierze pochodnię i otacza teren obozu z ogniem.
Luty
DISTING - 2 LUTEGO święto przedwiośnia oraz dostatku i dobrobytu. W tym dniu przygotowywano się do uprawy roli w nadziei na dobre plony. Herosi pracują cały dzień na polach truskawkowych oraz dbają o ogrody koło ich domów.
Setsubun - 3 lutego. Tego dnia Herosi rozrzucają prażone ziarna soi tak wewnątrz jak i na zewnątrz domów, wykrzykując przy tym
oni wa soto, fuku wa uchi („Przyjdź szczęście, precz demony”), ma na celu zwabienie szczęścia i wygnanie nieszczęść w nadchodzących miesiącach.
Dzień Afrodyty - 14 lutego. Święto zakochanych! Tego dnia wyznajemy sobie miłość i to jeden z tych niewielu okazji, kiedy w Obozie odbywają się tańce! Jest to wielki bal /libs/php/pun/views/smilies/smile Jest konkurs na najpiękniejszy prezent dla ukochanej/ego
Marzec
Wspomnienie Hery - 8 marca. Jest to święto wszystkich kobiet. Tego dnia jest jak zwykle uczta, z tym, że cały dzień chłopcy usługują dziewczętom i muszą spełniać każdą ich zachciankę. Każdej dziewczynie tego dnia przypada jeden służący jej chłopak, którego sama może wybrać, bądź też on się może zgłosić.
OSTARA - 20 - 21 MARCA święto Bogini Odrodzenia Wiosennego - Ostary, święto płodności, urodzaju odnowy i radości. Symbolem nowego życia były jajka, które pomalowane kolorowym barwnikiem w tych dniach ofiarowano sobie z życzeniami pomyślności.
Dzień Luny – 31 marca. Tego dnia jest przygotowany bal księżycowy. Odbywa się on o pólnocy i pod gołym niebem. Tego dnia odbywa się taniec księżycowe. Stroję wszystkie są kolorach białych.
Kwiecień
Dzień Apolla - 20 kwietnia. Święto wszystkich poetów i artystów. Jest uczta, a następnie koncert dzieci Apolla. Jest konkurs na jakąś formę sztuki: rzeźba, wiersz, piosenka, obraz itd. Mamy dzień chłopaka! Zasady te same, co na
Wspomnieniu Hery.
Maj
Tango no sekku - 5 maja obchodzone jest tango no sekku, czyli święto chłopców. Tego dnia można zobaczyć powiewające na wietrze chorągiewki w kształcie karpia (koinobori). Zwyczaj ten wywodzi się najprawdopodobniej ze starojapońskiego wierzenia, iż karp jest tak silny, że potrafi płynąć pod prąd rwącego potoku i przeskakiwać wodospady. Uważa się powszechnie, że wywieszanie chorągiewek to wyrażenie życzenia, by chłopcy wyrastali zdrowi i silni jak te ryby.
Wspomnienie Ateny - 22 maja. Mamy ucztę i quiz, a oprócz tego jest konkurs na rozwiązanie danej łamigłówki.
Czerwiec
Święto Demeter i Dionizosa - 18 czerwca. Tego dnia dziękujemy Demeter za obfite plony. Jest jak zwykle uczta, składająca się z samych owoców i warzyw. Wystawiany jest teatr przez jego dzieci i jest konkurs na najpiękniejszy scenariusz, bądź kostium dla danej postaci. Każdy heros może wypić lampkę wina.
Lipiec
Dzień Hermesa - 3 lipca. Dziękujemy posłańcu bogów za jego poświęcenie i są wyścigi rydwanów oraz biegi. W nagrodę można dostać Złotego Kaduceusza.
Tanabata – 7 lipca. Jest to astralne święto zakochanych. Tego dnia każdy piszę pięć małych kartek w różnych kolorach i zawiesza na gałązkach sosny na wzgórzu Herosów. Karteczki się nie podpisuję od i dla kogo. Wiszą cały dzień na koniec dnia kiedy dwie gwiazdy się spotykają (Vega (Prząśniczka) i Altair (Pasterz) ) zdejmuję się i każdy heros musi znaleźć adresowaną do niego...
LITHASBLOT - 31 LIPCA - 1 SIERPNIA święto plonów ku czci bogini Jord - bogini ziemi, podczas którego dziękowano jej za dobry urodzaj, za hojność. W tym dniu herosi wraz z opiekunami w ludzkiej postać wychodzą z obozu i dzielą się z ubogimi pożywieniem. Jakie obóz przeznaczył na te dni.
Sierpni
Wspomnienie Hefajstosa - 10 sierpnia. Tego dnia znów jest uczta, a potem mamy pokaz sztucznych ogni. Jest konkurs na broń. Trzeba ją wymyślić, opisać lub zaprojektować.
Wrzesień
Święto Posejdona - 23 września. Uczta składająca się z owoców morza. Potem są konkursy w sportach wodnych.
Październik
Dzień Aresa - 30 października. Mamy pojedynki. Zwycięzca największej liczby pojedynków zdobywa Włócznię Aresa. Później jak zwykle uczta.
Listopad
Święto Hadesa - 1 listopada. Święto zmarłych. Jest to najbardziej ponury dzień w całym roku Obozu. Każdy wypija krew pegaza, by upamiętnić męczarnie wszystkich zmarłych.
Bunka-no hi - 3 listopada jest to świto kultury. Tego dnia odbywają się pokazy umiejętności herosów oraz quiz wiedzy o kulturze nordyckiej, japońskiej, egipskiej, rzymskiej, greckiej. Jednak to nie tak że grecy herosi grecką kulturę. Każdy heros losuję daną kulturę i z niej przystępuję do quizu.
Kinro-kansha-no hi - 21 listopada jest to święto kiedy wszyscy herosi mają wolne i mogą ten jeden dzień spędzić poza obozem. Oczywiście ze swoim opiekunami. W tedy spotykają się ze przyjaciółmi, rodziną... Jest tylko jedna zasada zakaz mówienie osobom trzecim co się dzieję w obozie. Traktuję się jak zwykły obóz dla niezwykłych dzieci.
Grudzień
Wspomnienie Zeusa - 25 grudnia. Tego dnia wszyscy obdarowują się prezentami. Oprócz tego są wyścigi na pegazach. Na uczcie są same lekkie i pyszne potrawy.
Ostatnio zmieniony przez natasza793 (08-05-2014 o 18h43)