Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Strony : 1 2 3

#26 26-06-2013 o 16h53

Miss'wtajemniczona
Asuu
"Nie księżniczko, nie oddam ci mojego Fiata"
Miejsce: Karpacz (Jelenia Góra)
Wiadomości: 2 247

Cóż nie znam się zbytnio na trikach przy dbanie o higienę i wygląd twarzy, ponieważ moja cera nie cierpi większości składników... Taa nie ma to jak cera naczynkowa. Dlatego ja używam głownie kosmetyków do tej cery, ewentualnie na bazie naturalnej. Czyli wszelkim kwasom i chemii mówię nie.
Ostatnio by pozbyć się zaskórników zrobiłam sobie maseczkę z żelatyny.
Efekt? Piękna buzia bez tych cholernych czarnych kropeczek. <3
Receptura nie jest trudna, ponieważ bierzesz żelatynę, dolewasz trochę zagotowanej wody (ale nie wrzątek!), mieszasz i szybko nakładasz na twarz. Szybko ponieważ żelatyna bardzo szybko zastyga. Potem czekasz aż wszystko ładnie się utwardzi i będziesz mogła zdjąć maskę z łatwizną. Jednak polecam przygotować się do mycia twarzy ciepłą wodą bo niekoniecznie wszędzie uda Ci się zdjąć żelatynę. c:


Zapraszam na mojego bloga *Klik*
//photo.missfashion.pl/pl/1/68/moy/54052.jpg  //photo.missfashion.pl/pl/1/68/moy/54053.jpg

Offline

#27 01-07-2013 o 21h04

Miss'na całego
Yvonne
For all our lives and until death. Together we’ll be, 'til the end of eternity.
Miejsce: Narnia ☾ Hogwart ☾ Atramentowy Świat ☾ Dystrykt 13 ☾ Wonderland
Wiadomości: 366

To ja podam sprawdzony przepis na maseczkę z drożdży:
pół kostki drożdży
dwie łyżki mleka
łyżeczka soku z cytryny
Całość dokładnie mieszamy i nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy. Po 15 minutach zmywamy letnią wodą. Ważne żeby zmyć ją po 15 minutach, inaczej będziecie mieć podrażnioną i zaczerwienioną twarz (spróbowałam na sobie i trzymałam ją przez pół godziny, efekt był koszmarny). Dzieje się tak przez cytrynę. Tak maseczka dobrze robi na pryszcze, syfy i inne niedoskonałości. Stosuję ją 1 - 2 razy w tygodniu i jestem zadowolona.