Ban, bo gdzieś muszą się odkładać zjedzeni smiertelnicy. Hehehe, jak się zastanowić to rzeczywiście dziwnie to wygląda.

Strony : 1 ... 19 20 21 22 23 ... 200
Ban, bo gdzieś muszą się odkładać zjedzeni smiertelnicy. Hehehe, jak się zastanowić to rzeczywiście dziwnie to wygląda.

Ban, bo przede wszystkim potrzeba dużo ramu i pamięci w telefonie, a także dobry procesor i... Nie znam się na telefonach, ale wiecznie brakuje mi pamięci i ramu. XDD

Ban, bo zawsze można jeszcze dokupić kartę pamięci. Gdy jeszcze miałam komórkę, jumnęłam kartę pamięci babci (nie zorientowała się XD) i jakimś dziwnym trafem po przerzuceniu na nią muzyczki, zdjęć i ze dwie aplikacje, które dało się przenieść, zrobiło się całkiem sporo miejsca. xD
Ban, bo nie wszystkie apki da się przenieść na kartę. Też mam wszystkie zdjęcia i muzykę na karcie, ale miejsca brak...

Ban, bo wiem, że nie wszystkie. To jest zUe. XD Ja najwięcej miałam muzyki, toteż mi pojemność samego telefonu różnicy nie robiła. Chyba zależy od tego, co się na komórce trzyma. XD
Ostatnio zmieniony przez Pineapple (07-08-2016 o 19h32)
Ban, bo cześć dziewczyny, ostatnio nie umiem się z wami złapać.
Ban, bo cześć Evvers, dawno Cię nie było :v
Może w końcu 10 faktów o Tobie ożyje
Ostatnio zmieniony przez Mineo (07-08-2016 o 20h48)

Ban, bo o, cześć Evie!
Ban, bo czasem wpadałem tak sporadycznie i na chwilę, ale nikogo wtedy nie widziałem :c. No i miałem dużo zawirowań w życiu... Co tam u Ciebie, Mineo? ♥
Ban, bo mam nadzieję, że teraz jest okay '-'
Leżę sobie obok Majerankowa i trochę płaczę, że w środę wracam do domu.

Ban, bo jest względnie dobrze, jeśli pominąć fakt, że bardzobardzobardzo utyłem.
O, cześć, Zioło. 3: Też bym obok kogoś poleżał.
Ban, bo jeśli bardzobardzobardzo utyłeś to to bardzobardzobardzo dobrze. :V
I zapraszam do leżenia z nami, łóżko jest szerokie.

Ban, bo takie rzeczy tylko jak kota nie ma '-'
Serio, ten kot to ma dopiero pazurki

Ban, bo cały dzień bez bana! ;o
Ban, bo ojesu. Reczywiście.
Słabo coś.