Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Strony : 1 2 3

#1 27-05-2013 o 20h51

Miss'ujdzie
MilaBee
...
Miejsce: Piechowice
Wiadomości: 182

Hej,
co sądzicie o tych wspaniałych zwierzętach jakim są konie?
Wy, tak samo jak ja, doceniacie ich piękno?
Mieliście z nimi styczność?
A może jeździcie lub jeździliście konno?

Pochwalcie się swoimi przeżyciami, doznaniami!


Ja osobiście od zawsze kochałam konie, czyli odkąd pamiętam, niestety moi rodzice nie byli na tyle bogaci, aby pozwolić mi na jazdę konną. W końcu się jednak udało i od roku jeżdżę konno. Jest to dla mnie najwspanialsza rzecz jaką robiłam w swoim 13-letnim życiu! Kocham je, a wy?

Offline

#2 28-05-2013 o 19h57

Miss'na całego
victoriaxbell
...
Wiadomości: 251

Ja też je bardzo kocham /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png Jeżdżę konno od 1,5 roku i nie wyobrażam sobie zrezygnowania z tego. Konie są na prawdę piękne. Odkąd jeżdżę spadłam kilka razy z konia, ale z uśmiechem a wręcz ze śmiechem wstawałam i z powrotem wsiadałam na siodło, klepałam konia i jazda /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png Nie potrafiłabym zwalić winy na konia ponieważ wiem, że to moja wina ;p


"I'm nobody! Who are you? Are you nobody, too? Then there's a pair of us - don't tell! They'd banish us, you know.
How dreary to be somebody! How public, like a frog. To tell your name the livelong day. To an admiring bog!" ~ Emily Dickinson

Offline

#3 28-05-2013 o 20h00

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 0

Właśnie wróciłam z jazdy... Było wspaniale... <3

Offline

#4 28-05-2013 o 20h04

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 0

Chcieć bym chciała lecz nie mogę  /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/sad.png  /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/sad.png

Offline

#5 28-05-2013 o 20h08

Miss'na całego
Yvonne
For all our lives and until death. Together we’ll be, 'til the end of eternity.