Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Strony : 1

#1 23-08-2017 o 15h12

Miss'nieobczajona
Schopenhauer
...
Wiadomości: 18

Jestem samoukiem, rysuję na kolanie i nie stać mnie na skaner a moja umiejętność przyjmowania krytyki to dno, ale szukam opinii kogoś doświadczonego, może po szkole plastycznej /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png))

Wrzucę na początek jakieś 3 przypadkowe prace z mojego dA

Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)

Offline

#2 23-08-2017 o 17h55

Miss'towarzyska
serowakanapka
(ノ・ω・)ノ・゜゜・
Miejsce: W snach kouhaiow ;>
Wiadomości: 2 467

nad stylem pracować wciąż musisz, jeżeli wybierasz artysty droge nara

Offline

#3 31-08-2017 o 14h00

Miss'wow
KlaraM
Zwierzęta to całe moje życie ♕
Miejsce: Piotrków Trybunalski
Wiadomości: 747

Wow, bardzo mi się podoba!


♡♡♡♡♡♡♡ZWIERZĘTA♡♡♡♡♡♡♡

Link do zewnętrznego obrazka

Offline

#4 10-10-2017 o 18h58

Miss'Sensei
sandy123
...
Miejsce: Niebo
Wiadomości: 937

ja jestem po szkole plastycznej i jak dla mnie super rysunki. jak bedziesz nad nimi jeszcze pracowac to moze wyjsc z tego co łał/vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png


                      Link do zewnętrznego obrazka

Offline

#5 10-10-2017 o 19h44

Miss'nieobczajona
Schopenhauer
...
Wiadomości: 18

No i co w związku z tym że jesteś po szkole plastycznej? Może jakaś profesjonalna krytyka albo wskazówki nad czym powinienem pracować?

Dzięki KlaraM

Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)

Offline

#6 24-05-2018 o 15h33

Miss'nieobczajona
Schopenhauer
...
Wiadomości: 18

no niewiem

Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)

Offline

#7 24-05-2018 o 22h18

Miss'towarzyska
serowakanapka
(ノ・ω・)ノ・゜゜・
Miejsce: W snach kouhaiow ;>
Wiadomości: 2 467

Jestem na studiach architektonicznych więc poradzę ci pare protipów co do rysowania  /modules/forum/img/smilies/bimbo/malheureuse.gif

1. Pamiętaj o teksturze ubrań popatrz trochę w lustro na swoje ciuchy i sam oceń,
już?