Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Strony : 1 2

#1 29-05-2013 o 17h45

Miss'ujdzie
MilaBee
...
Miejsce: Piechowice
Wiadomości: 182

Cześć Dziewczyny!

Dużo z Was tworzy śliczne rysunki, sygnaturki i avatary, tylko nasuwa się niektórym pytania: jak i jakim programem? A więc tutaj jest nareszcie o tym temat.

Jakim programem tworzycie swoje dzieła?


Ja osobiście rysuję w Gimpie, niestety jestem dopiero początkującą.

Pozwoliłam sobie sprecyzować tytuł i dodać tablety graficzne, bo o nie zapewne też ktoś będzie chciał pytać /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/wink.png/Kouki

Offline

#2 29-05-2013 o 17h52

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 0

Tabletu graficznego Bamboo i Gimpa

Offline

#3 29-05-2013 o 18h25

Miss'ujdzie
MilaBee
...
Miejsce: Piechowice
Wiadomości: 182

Ritta napisał

Tabletu graficznego Bamboo i Gimpa

Ja osobiście polecam Gimpa, aczkolwiek jestem początkująca w tych sprawach. Co najczęściej w nim tworzysz?

Offline

#4 29-05-2013 o 18h26

Miss'Sensei
Chika
...
Miejsce: Syjon
Wiadomości: 866

Ja tam się bawię Gimp'em :3

Offline

#5 29-05-2013 o 18h30

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 0

Jeśli chodzi o coś "poważniejszego", to używam Gimpa. Do zwyczajnych przycięć używam starego, dobrego painta.

Offline

#6 29-05-2013 o 18h35

Miss'nieobczajona
Sephiroth
...
Miejsce: Hogsmeade
Wiadomości: 23

Ja używam tabletu Bamboo CTL-460, jeśli chodzi o programy:
- rysunki
na przemian Photoshop i Paint Tool Sai ^^
- sygnatury/avatary
popularnego gimpa /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png

Ostatnio zmieniony przez Sephiroth (29-05-2013 o 18h37)

Offline

#7 29-05-2013 o 18h54

Miss'ujdzie
MilaBee
...
Miejsce: Piechowice
Wiadomości: 182

Sephiroth napisał

Ja używam tabletu Bamboo CTL-460, jeśli chodzi o programy:
- rysunki
na przemian Photoshop i Paint Tool Sai ^^
- sygnatury/avatary
popularnego gimpa /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png