Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Strony : 1 2 3

#26 15-08-2014 o 13h05

Miss'całkiem całkiem
laureln
Ciesz się chwilą... Nie wiem po co.
Wiadomości: 131

nie znam się zbytnio na tym @rachel8 /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/tongue.png
a ja mam taki kłopot - bateria w tablecie rozładowuje mi się w ciągu 3,5 godziny.
A muszę ładować 10 godzin minimum

Ostatnio zmieniony przez laureln (15-08-2014 o 13h05)


.

Offline

#27 21-08-2014 o 21h21

Miss'całkiem całkiem
Sefia
That's The Spirit!
Miejsce: Exoplanet
Wiadomości: 141

No cóż musisz dokupić nową baterię bo inaczej się nie da chyba że możesz sobie pozwolić na nowy tablet bo kolejna bateria nie trzyma tak długo jak ta oryginalna.


http://i61.tinypic.com/2le2xjp.jpg

Offline

#28 23-08-2014 o 13h09

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 0

Udało się! Problem rozwiązało zainstalowanie przeglądarki Google Chrome. ;D Dziękuję wszystkim za pomoc!

Offline

#29 24-08-2014 o 13h38

Miss'całkiem całkiem
laureln
Ciesz się chwilą... Nie wiem po co.
Wiadomości: 131

Naprawiło się bez wymiany baterii hurra! Odinstalowałam kilka aplikacji - zjadaczy baterii /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/tongue.png


.

Offline

#30 15-05-2015 o 20h04

Miss'na całego
kucykowa9
The steamer ship! ... And so you don't know what I mean
Miejsce: In the corner behind the easel
Wiadomości: 489

Nie wiem, czy można nazwać to kłopotem, ale może pomożecie.

Od jakiegoś czasu piszę opowiadanie (a właściwie opowiadania). Najdłuższe z nich (liczące 14 rozdziałów na ten dzień) niecałe znajduje się w dziale opowiadań indywidualnych. Pozostałe szczętnie skrywam pod łóżkiem XD
Co jakiś czas je czytam od nowa i spowrotem, ale wynajduję prowdopodobnie tylko niewielką część błędów. Jak wiadomo, samemu trudno ocenić jakość i poprawność tekstu.
Poszukuję kogoś, kto sprawdziłby moje opki i doradził co zmienić, a co nie.
Serdecznie proszę o odzew tu, albo najlepiej na pw.