A ja dalej uważam, że administratorka nie powinna robić czegoś takiego. Powinna być opcja skontaktowania się osobiście z osobą odpowiedzialną. Jak mówię, za coś tę kasę bierze nie?
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Strony : 1 ... 29 30 31 32 33 ... 308
A ja dalej uważam, że administratorka nie powinna robić czegoś takiego. Powinna być opcja skontaktowania się osobiście z osobą odpowiedzialną. Jak mówię, za coś tę kasę bierze nie?
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Aria napisał
A ja dalej uważam, że administratorka nie powinna robić czegoś takiego. Powinna być opcja skontaktowania się osobiście z osobą odpowiedzialną. Jak mówię, za coś tę kasę bierze nie?
Kasyda napisał
Aria napisał
A ja dalej uważam, że administratorka nie powinna robić czegoś takiego. Powinna być opcja skontaktowania się osobiście z osobą odpowiedzialną. Jak mówię, za coś tę kasę bierze nie?
Na pewno nie bierze za odczytywanie spamu, bo zapewne w 99% takie wiadomości otrzymywałaby, gdyby jej skrzynka była otwarta.
Nataaa napisał
Kasyda napisał
Aria napisał
A ja dalej uważam, że administratorka nie powinna robić czegoś takiego. Powinna być opcja skontaktowania się osobiście z osobą odpowiedzialną. Jak mówię, za coś tę kasę bierze nie?
Na pewno nie bierze za odczytywanie spamu, bo zapewne w 99% takie wiadomości otrzymywałaby, gdyby jej skrzynka była otwarta.
Racja, racja
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Aria napisał
Nataaa napisał
Kasyda napisał
Na pewno nie bierze za odczytywanie spamu, bo zapewne w 99% takie wiadomości otrzymywałaby, gdyby jej skrzynka była otwarta.
Racja, racja
Wiesz, masa ludzi bierze kasę za użeranie z debilami, ale jakoś nie widzę sprzedawczyni zamykającej się na zapleczu bo "Klienci marudzą" to jest jej praca i nie musi zawsze była łatwa i przyjemna.
Kasyda napisał
Aria napisał
Nataaa napisał
Racja, racja
Wiesz, masa ludzi bierze kasę za użeranie z debilami, ale jakoś nie widzę sprzedawczyni zamykającej się na zapleczu bo "Klienci marudzą" to jest jej praca i nie musi zawsze była łatwa i przyjemna.
To zabawne, bo z tego, co wiem, modzi nie biorą. ^^
To nie teoria, ale Twoja opinia raczej.

Oj tam, oj tam! :*
Proszę mnie nie całować bez wcześniejszego złożenia podania na papierze 
Btw kto kandyduje na moda jeszcze? <3

Kasyda napisał
Aria napisał
Nataaa napisał
Racja, racja
Wiesz, masa ludzi bierze kasę za użeranie z debilami, ale jakoś nie widzę sprzedawczyni zamykającej się na zapleczu bo "Klienci marudzą" to jest jej praca i nie musi zawsze była łatwa i przyjemna.
To zabawne, bo z tego, co wiem, modzi nie biorą. ^^
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Ja chciałam, ale jest jeden problem ;_:
Aria napisał
Kasyda napisał
Aria napisał
Wiesz, masa ludzi bierze kasę za użeranie z debilami, ale jakoś nie widzę sprzedawczyni zamykającej się na zapleczu bo "Klienci marudzą" to jest jej praca i nie musi zawsze była łatwa i przyjemna.
To zabawne, bo z tego, co wiem, modzi nie biorą. ^^
Serio? Modzi ją wyręczają, bo chcą. Na zasadzie wolontariatu. Ale z tego co wiem, jako administrator PRACUJE za pensję dla firmy Beemove, czyż nie? Więc powinna wykonywać swoje obowiązki należycie, a nie ograniczyć je do wrzucenia lakonicznego postu raz na miesiąc.
Ostatnio zmieniony przez Kasyda (20-11-2013 o 13h23)
Dziewczyny, po co te przepychanki słowne
Aria, po części rozumiem Twoje poirytowanie, ale zważ na fakt, że praca administratora nie ogranicza się tylko i wyłącznie do nadzorowania problemów innych użytkowników. Administrator ma na głowie również takie zadania jak, cytuję : "nadzorowanie pracy powierzonych systemów, zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników, konfiguracja systemów, instalowanie i aktualizacja oprogramowania, dbanie o bezpieczeństwo systemu i danych w systemach, nadzorowanie, wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości, asystowanie i współpraca z zewnętrznymi specjalistami przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych, dbanie o porządek (dotyczy w szczególności forów internetowych) itp. Ważnym elementem jest też tworzenie dobrej dokumentacji zmian wprowadzanych w systemach." Może właśnie dlatego za pracę administratora pobierana jest wypłata
I może właśnie dlatego, ze względu na mnogość zadań, administrator ma do pomocy moderatorów, którzy - biorąc pod uwagę ich pełnoletniość oraz umiejętność racjonalnego, etycznego myślenia, kontaktują się osobiście z administratorem. Tak, uważam, że takie rozwiązanie jest najlepsze, zamiast miliona spamu i off-topu, który zwyczajnie w świecie odciągałby administratorkę od ważnych zadań. Konfrontowanie ze sobą innych prac nie zawsze przynosi właściwe argumenty 
Popieram Ikan - w końcu to nie Emma, a jej pracodawca określa, czym ma się zajmować. Pracownik każdej firmy ma swoją "Kartę opisu stanowiska pracy" (czyli zakres obowiązków), która reguluje przydzielone pracownikowi zadania.
A co, moderatorzy są za mało istotni, żeby to do nich pisać? Korona z główki spadnie, jak się do samej adminki nie wystosuje pisma?
Chillax.
Ikan, skąd ty to wzięłaś? 

Reasumując szary użytkownik nie ma żadnego kontaktu z dostawcą usług. Serio, poważne firmy tak nie funkcjonują. Administrator jest połączeniem między firmą a użytkownikami i będę się upierać, że powinien być z nim kontakt.
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
To nie tak, że moderatorzy nie są istotni, jednak w wielu przypadkach to reakcja administratora jest decydująca i dobrze byłoby wtedy mieć możliwość kontaktu z osobą reprezentującą firmę. Popieram więc w tym postulacie Arię, ponieważ zbyt często od początku gry odnosiłam wrażenie, że strona ta jest pozostawiona samej sobie. Nie winię żadnej z dotychczasowych moderatorek, ponieważ z doświadczenia wiem, że starały się zrobić co w ich mocy w kwestii spraw dla mnie ważnych, progres tych spraw był jednak blokowany przez siły wyższe, a nie złą wolę moderatorek. Sama jestem zabiegana, ostatnio nawet bardziej niż przez wakacje i rozumiem, co znaczy mieć nawał obowiązków. Dlatego też myślę, że problem jest złożony - być może to firma powinna zająć się zatrudnieniem dodatkowej osoby do oficjalnego kontaktu firmy z użytkownikami, co odciążyłoby Emmę w wielu wypadkach.

Aria napisał
Reasumując szary użytkownik nie ma żadnego kontaktu z dostawcą usług. Serio, poważne firmy tak nie funkcjonują. Administrator jest połączeniem między firmą a użytkownikami i będę się upierać, że powinien być z nim kontakt.
Hildee napisał
Właśnie o to chodzi, żeby NIKT do niej nie pisał
Jeśli ktoś ma problem/pytanie, to ma do wyboru takie oto drogi kontaktu:
1. Napisać w odpowiednim dziale na forum,
2. Pisać do moderatora z problemem,
3. Jeśli problem jest o wiele poważniejszy, to skorzystać ze Wsparcia, wiadomości stamtąd lecą bezpośrednio do ludzi, którzy zajmują się grą.
Ario, gdybyś przeczytała moją wiadomość wiedziałabyś, że z dostawcą usług możesz się skontaktować przez Wsparcie jeśli masz jakiś problem, więc przywołuję Cię do porządku i proszę, byś więcej nie zamieszczała krzywdzących uwag na temat administracji.
U dołu strony widnieje również odnośnik "KONTAKT", gdzie można znaleźć informacje na temat bezpośredniego kontaktu z ekipą Beemov. Zatem zanim wyda się takie osądy, radzę zapoznać się z istniejącymi możliwościami do kontaktu z Administracją, wyłączając opcję PW.
Link: http://www.beemoov.pl/contact.html
Resztę wyjaśniła Ikan, opcji wysyłania PW do Emmy raczej nie będzie w najbliższym czasie, jakkolwiek by użytkownicy o przywrócenie jej nie prosili, dlatego dyskusję uważam za zamkniętą. 
A i Nataaa - uczulam Cię, byś nie pisała postów spamerskich składających się z dwóch słów ("Racja, racja" i "oj tam oj tam").
Zadziałałam. 
Ikan, pracowałam kiedyś przy obsłudze portali miejskich. Jako administratorka, miałam w obowiązku aktualizowanie strony/newsów, moderacja ogłoszeń, komentarzy, rekomendacji firm, uzupełnianie katalogu firm, organizacja konkursów, kontakt z mediami, projektowanie nowych treści na podstrony, a także właśnie, kontakt bezpośredni jako osoba reprezentująca firmę z użytkownikami. Miałam pod opieką 10 stron i tak, to ciężki kawałek chleba, ale tak to mniej więcej wygląda. Użytkownik musi mieć możliwość kontaktu z firmą zarządzającą stroną/portalem.
Ostatnio zmieniony przez Lillien (20-11-2013 o 13h55)

Serio?
Hildee napisał
Właśnie o to chodzi, żeby NIKT do niej nie pisał
Jeśli ktoś ma problem/pytanie, to ma do wyboru takie oto drogi kontaktu:
1. Napisać w odpowiednim dziale na forum,
2. Pisać do moderatora z problemem,
3. Jeśli problem jest o wiele poważniejszy, to skorzystać ze Wsparcia, wiadomości stamtąd lecą bezpośrednio do ludzi, którzy zajmują się grą.
Hildee napisał
1. Napisać w odpowiednim dziale na forum,
2. Pisać do moderatora z problemem,
3. Jeśli problem jest o wiele poważniejszy, to skorzystać ze Wsparcia, wiadomości stamtąd lecą bezpośrednio do ludzi, którzy zajmują się grą.
Hildee napisał
3. Jeśli problem jest o wiele poważniejszy, to skorzystać ze Wsparcia, wiadomości stamtąd lecą bezpośrednio do ludzi, którzy zajmują się grą.
Ostatnio zmieniony przez nivata (20-11-2013 o 13h59)

Lillien napisał
Ikan, pracowałam kiedyś przy obsłudze portali miejskich. Jako administratorka, miałam w obowiązku aktualizowanie strony/newsów, moderacja ogłoszeń, komentarzy, rekomendacji firm, uzupełnianie katalogu firm, organizacja konkursów, kontakt z mediami, projektowanie nowych treści na podstrony, a także właśnie, kontakt bezpośredni jako osoba reprezentująca firmę z użytkownikami. Miałam pod opieką 10 stron i tak, to ciężki kawałek chleba, ale tak to mniej więcej wygląda. Użytkownik musi mieć możliwość kontaktu z firmą zarządzającą stroną/portalem.
nivata :
Strony Beemoov właśnie tak funkcjonują. W razie dużych problemów z funkcjonowaniem gry, zawsze istnieje bezpośredni kontakt. (Mnie nie zawiódł przy poważnych kłopotach)
Nihil novi sub sole. ^^
Faktycznie, dyskusja prowadzi donikąd, więc za radą moderatorki, zmieńmy temat albo zakończmy rozmowę. 
Ostatnio zmieniony przez Kasyda (20-11-2013 o 14h06)
Szczerze mówiąc mi Emma nigdy do szczęścia potrzebna nie była, zawsze z problemami zgłaszałam się do supportu albo moderatorów i dostawałam odpowiedzi bardzo szybko. 

W takim razie miałaś bardzo dużo szczęścia - moje wiadomości na support nie dotarły albo zostały zignorowane. Tylko raz przy okazji problemów z doładowaniem konta otrzymałam odpowiedź. Tak więc support moim zdaniem nie jest rozwiązaniem uniwersalnym, admin powinien być pod przysłowiową ręką. To moje zdanie, oparte na doświadczeniach z kontaktu z supportem.
Z rej strony również zwracam się do moderatorstwa, że wypowiedź Nivaty powyżej nie wnosi niczego do dyskusji, jest jedynie niepotrzebnie sarkastyczna.
