Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 25-02-2016 o 20h24

Miss'nieobczajona
Shine
Zatraciłem się, podążając krętą ścieżką ku ciemności.
Miejsce: Łódź
Wiadomości: 17

Witam Was wszystkie, możliwe także, że wszystkich. Prawdopodobnie zarówno tutaj, jak i na słodkim flircie, gdzie zwę się Shinroo. Jako, że za oknem ciemno i zimno, a w dodatku na ulicy nie ma żywego ducha, postanowiłem nieco zaznajomić się z płcią piękną, może w końcu czegoś się od Was nauczę.

To, jak się nazywam, jeśli Panie (i Panowie) pozwolą, zachowam w tajemnicy, ale tutaj możecie mi mówić Shy. Tak więc, nieskromnie o sobie mówiąc, jestem początkującym poetą, interesujący się poezją zarówno polską, jak i zagraniczną. Uwielbiam zarówno Mickiewicza, jak i Słowackiego, pomijając fakt, jak zabawne są ich kłótnie, o których huczy cały internet. Nie pogardzę także starym, dobrym Charlesem Bukowskim i gorącą herbatą/czekoladą z książką Ricka Riordana w ręku. Jestem życiowym przegrywem jeśli chodzi o gry tj. League of Legends czy Call Of Duty.

Poza tym, uwielbiam czytać, pisać, oglądać różne seriale. Mam na swoim koncie seriale tj. Daredevil, Sherlock BBC oraz Constantine. Nie powinno także nikogo dziwić, że uwielbiam Deadpoola. W wolnym czasie jeżdżę na łyżwach, desce, ale myślę także o zajęciu się pole dance.

Chętnych i chętne zapraszam do pisania ze mną, wyżalenia mi się, jeśli ktoś ma gorszy dzień lub zaproponowania czegoś nowego do zapychania czasu. Ktoś ma jakieś pytania?

Offline

#2 25-02-2016 o 20h40

Miss'wtajemniczona
KanapkaczusHighus
Czas by uratować naszą społeczność. .
Wiadomości: 1 775

Już Cię lubię /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png
Lubisz się bawić piłką plażową?
I najważniejsze:
Przeczytałaś regulamin? (tak kocham zabierać ludziom pytania:))


https://discord.gg/XyTtcas

Offline

#3 26-02-2016 o 18h02

Miss'nieobczajona
Shine
Zatraciłem się, podążając krętą ścieżką ku ciemności.
Miejsce: Łódź