Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 31-10-2015 o 18h18

Miss'ok
Lizawieta
...
Wiadomości: 51

Cześć.
Mój nick to Lizawieta i jestem bardzo nowa w tej grze. Na razie jeszcze nie do końca wszystko ogarniam, a liczba rodzajów szminek mnie przytłacza, ale na pewno szybko się połapię. Doszłam do wniosku, że to właśnie w tym dziale warto zacząć jakiekolwiek udzielanie się na forum.
Kim jestem? Nieśmiałym introwertykiem, hetardem, człowiekiem-Ordnungiem, humanistą nielubiącym poezji. Od czasu do czasu coś przeczytam, czasem zagram (moim ulubionym tytułem jest niezmiennie „Dragon Age: Origins”). Przepadam za historią, ale nie jestem pasjonatką. Bardziej od gatunku czy wykonawcy piosenki liczy się dla mnie język, w jakim została zaśpiewana. Nie lubię za to matematyki, większości dyscyplin sportowych, ciasnoty umysłowej i pierogów z mięsem.
Łatwiej niż opowiadać o sobie, będzie mi odpowiadać na konkretne pytania, więc zapraszam do ich zadawania. Generalnie, miło by było kogokolwiek poznać, ale chyba nie jestem wystarczająco wyjątkowa i "inna od wszystkich", żeby spodziewać się tłumów.

Ostatnio zmieniony przez Lizawieta (31-10-2015 o 18h20)


...

Offline

#2 31-10-2015 o 19h33

Miss'na całego
llovek
•••••••••• ••••••••••
Wiadomości: 287

to ja pierwsza
no ok to zacznę tak, witaj na MF
a moje pytanko brzmi:
Lubisz anime?


~Snap:Zielony_elfik~ SameQuizy~ Wattpad
//photo.missfashion.pl/pl/1/80/gd/63336.jpg

Offline

#3 31-10-2015 o 19h42

Miss'ok
Lizawieta
...
Wiadomości: 51

Cześć, fajnie, że ktoś tu jednak zajrzał.

llovek napisał

Lubisz anime?

To jest tak: kiedyś oglądałam anime, ale teraz już raczej tego nie robię. Mam kilka swoich ulubionych tytułów, nadal zbieram parę serii mang. Jednak nie jestem mangowcem/otaku/fanem mangi i anime.

Ostatnio zmieniony przez Lizawieta (31-10-2015 o 19h43)


...

Offline

#4 01-11-2015 o 20h40

Miss'ok
Kinder26
...
Wiadomości: 66

Jestem abiwertykiem.