Hej, chciałabym się z Wami podzielić moją "twórczością" (o ile w ogóle tak ją można nazwać). Czasem gdy mnie coś natchnie biorę kartkę i najzwyczajniej w świecie sobie po niej skrobię. Przypadkowe słowa i zdania z czasem przeobrażają się w coś w rodzaju krótkich opowiadań. Jestem amatorem i to w dodatku dość młodym więc proszę, żebyście zerkali na moje wypociny nieco łaskawszym wzrokiem 
No to na początek lecimy z takim czymś:
"Zbrodnia zwana miłością"
Przez zasnutą mrokiem sale sądową szedł wysoki mężczyzna. Kroki stawiał on szeroko i na tyle zamaszyście, że w mgnieniu oka znalazł się na przygotowanym dla niego za wczasy miejscu świadka. Z malującym się na twarzy skupieniem wysłuchał słów sędziego, po czym sięgnął do swej kruczoczarnej aktówki i zwinnym ruchem wyciągnął z niej oprawioną w koszulkę luźną kartkę. Mężczyzna ten był lekarzem. Lekarzem nie byle jakim, najlepszym w swym fachu. Jego pokerowa zazwyczaj twarz nabrała teraz wyrazu głębokiego smutku. Musiał dokonać rzeczy, za którą nigdy nie przepadał. Musiał odczytać wyniki badań osoby poszkodowanej. Poprawił więc czarny krawat, odchrząknął głośno i zaczął czytać słowo po słowie, linijka po linijce.