Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 07-09-2015 o 02h04

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 12

Mam na imię Jagoda, lubię rysowanie, książki przygodowe, komiksy, gry, filmy...(już brzmię jak nerd ;D) Poza tym studiuję grafikę i planuję w przyszłości jej uczyć. Moimi ulubionymi zwierzątkami są kotki, na które niestety mam alergie /modules/forum/img/smilies/bimbo/goutte.gif
Pozdrawiam wszystkich i chętnie was poznam!  /modules/forum/img/smilies/bimbo/amoureuse.gif

Offline

#2 07-09-2015 o 02h46

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 0

Hej! ^^ Jestem Julka, miło mi. (:

Jaki jest Twój ulubiony film?
Jaką rasę kota najbardziej lubisz? A może jest Ci to obojętne? :3

Offline

#3 08-09-2015 o 00h12

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 12

Hey! /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/wink.png
Ulubiony film zmienia mi się co miesiąc xd Na ten moment może być "Dom nad jeziorem".

Co do rasy kota - syberyjski <3 Są śliczne, puchate i dowiedziałam się, że również hipoalergiczne! /modules/forum/img/smilies/bimbo/malheureuse.gif Są niestety strasznie drogie... ale może kiedyś uzbieram ;D
Napisz też jakie Ty lubisz /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png

Offline

#4 08-09-2015 o 00h15

Miss'Fuzja
Iremi
Pojawiam się i znikam~
Miejsce: #teamFriś
Wiadomości: 6 802

Jako forumowy Iryś musiałam tu coś napisać, skoro pojawiła się Iriska XD

Tak więc moje pierwsze pytanie: Skąd wziął się Twój nick?

(taka ciekawostka, że sama tez uwielbiam koty, a najbardziej podobają mi się liliowe birmańskie XD)

Offline

#5 08-09-2015 o 01h00

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 12