Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 15-08-2015 o 18h39

Miss'ujdzie
Redundancja
I'm already Tracer
Miejsce: Poznań
Wiadomości: 170

Przeciwstawiając się pogodzie, chłodno witam wszystkich obecnych i nieobecnych. Jestem Ari (nie, to nie jest moje imię, a szkoda), lat 18. Jestem w trakcie nauki w technikum informatycznym, kocham koty - mam ich 6; lubię robić zdjęcia (głównie kotom), naprawiać komputery, grać i spać. Od czasu do czasu spełniam się artystycznie katując niewinne kartki papieru i nie tylko moimi koślawcami. Okazjonalnie gram na gitarze, a przynajmniej udaję, że to robię.
Oprócz tego uwielbiam burze i inne gwałtowne zjawiska atmosferyczne. Jestem "łowcą burz - amatorem".
Na MF trafiłam przez Słodki Flirt. /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png


 

Offline

#2 15-08-2015 o 18h44

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 0

Hej! ^^

Mam parę pytań :3

1.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
2. Kto jest twoim/ją ulubionym/ą piosenkarzem/piosenkarką?
3. Jakiej muzyki słuchasz?
4. Długo już grasz na gitarze? xd

Ostatnio zmieniony przez julkanna7 (15-08-2015 o 18h44)

Offline

#3 15-08-2015 o 18h54

Miss'ujdzie
Redundancja
I'm already Tracer
Miejsce: Poznań
Wiadomości: 170

1. Ulubiona... Hm. Prawdopodobnie to będzie "Lightbringer" Pentakilla.
2. Ulubiony piosenkarz to wokalista mojego ukochanego, uwielbionego i naj naj zespołu Avenged Sevenfold - Matt Sanders :3
3. Jak można wywnioskować z dwóch powyższych - przeważnie słucham metalu, rocka i ich pochodnych, aczkolwiek lubię też k-pop, vocaloidy.
4. Gitarę dostałam jakieś 5 lat temu, ale czy grać na niej potrafię, to nie wiem xD


 

Offline

#4 16-08-2015 o 10h59

Miss'ujdzie
sarata123
żyj tak jakby każdy dzień był twoim ostatnim
Miejsce: nad horyzontem i jeszcze dalej
Wiadomości: 247

hej
1.Jak się nazywają twoje koty?
2.jakiej są rasy?
3.ile mają lat?


https://grafikaizdjecia.files.wordpress.com/2013/07/sygnaturamroczna2.jpg