Hey, jestem chyba o najdłuższym stażu z przedstawiających się i trochę mi wstyd, ale co tam... ostatecznie po łamaniu się podejmuję próbę przedstawienia:
Jestem Ania, mam 22 lata i studiuję na AGH w Krakowie. Przechodziłam przez wiele zainteresowań m. in. jeździectwo, taniec towarzyski czy strzelectwo. Obecnie interesują mnie najbardziej książki, studia i mój chłopak. Niekoniecznie w tej kolejności 
Na MF trafiłam tu z francuskiej wersji, Wcześniej grałam jeszcze w miss bimbo, zanim rozdzieliło się na ma-bibmo i angielską wersję, która już sporo temu upadła. Starsze graczki na pewno pamiętają 
To tyle o mnie na wstępie. Pozdrawiam wszystkich!
Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!
Strony : 1
#1 12-12-2014 o 07h26
#2 12-12-2014 o 17h06
Pamiętam miss bimbo! Trochę się w to kiedyś grało. I niestety pobiłaś mój staż tutaj o 8 dni!
Widzę, że jesteś z Zielonej Góry, ja niedaleko Kostrzyna nad Odrą mam swój domek rodzinny, więc muszę spytać o najważniejszą rzecz!
Falubaz czy Stal? Czy w ogóle nie interesujesz się tym tematem i "nienawiścią" Gorzowa z Zieloną?
#3 12-12-2014 o 17h21
Hey Kafra 
No skoro Zielona Góra to nie mogłabym pozwolić sobie na bycie za Stalą, więc oczywiście Tylko Falubaz! 
Jak mieszkałam w ZG to chodziłam na mecze i interesowałam się bardziej żużlem, teraz już mniej bo jednak odległość swoje robi. Oczywiście derby ze Stalą zawsze są najbardziej interesujące i z ludźmi z Gorzowa zawsze się przekomarzam, ale takiej prawdziwej nienawiści między miastami nie lubię i nie rozumiem.
A jak z Tobą? Fanka żużla? 
#4 12-12-2014 o 17h39
Właśnie nie za bardzo. Pooglądać mogę, ale nie interesuję się tym tak bardzo. Nigdy też na meczu nie byłam, ale jakoś nie ciągnie mnie do tego.
U mnie w liceum, chodziłam do LO do Gorzowa, sporo było słychać krytyki na Falubaz i duużo nieprzyjaznych słów. Ale co zrobić. W Gorzowie i tak już mają problem Stal/Stilon. Dwa kluby, inna dyscyplina i się nie lubią.