Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 01-12-2014 o 20h44

Miss'nieobczajona
weeQ
...

Witam!
Postanowiłam się zbyt nie rozpisywać, bo pytać nie będzie o co ;)

No, ale cóż od czegoś na pewno zacznę...
Nazywam się Weronika i mam 13 lat. Uwielbiam koty, lubię psy. Jestem uzależniona od muzyki, w czym nie słucham hip-hopu, ani rapu, oraz polskich piosenek, w sumie to same angielskie. A ogółem to co mi się spodoba ^^ W przyszłości planuje zostać informatyczką. Przez dłuższy czas czytam opowiadania Yaoi, nie tworzę i do tego nie oglądam, więc żadnych nie polecę, jeśli chodzi o oglądanie. :) Ogółem nie jestem fanką czytania książek. :/

Teraz trochę o moim charakterku!
Jestem . . .
* Lekko nieśmiałą osóbką, lekko serio? Tak, mogę się bez bicia przyznać, że w podstawówce byłam o wiele bardziej, niż teraz. W gimnazjum stałam się bardziej otwarta - lepiej później, niż wcale!
* Gadatliwa to na pewno! Taaa... Jak zacznę to nie mogę tego swojego pyszczydła zamknąć :) Zawsze mam coś do powiedzenia, a najczęściej mają mnie dość...
* Szczera, no cóż w sumie to do bólu. Niektórzy to nawet uważają mnie za krytyka :P
* Uparta... Niestety, ale przez to zazwyczaj nikt się ze mną nie dogada - Bo ja sądzę tak i koniec kropka...
Dalszej dyskusji nie ma :D

Nie wiem co jeszcze napisać, więc pytajcie :)

#2 01-12-2014 o 22h13

Miss'Fuzja
KimKas
^ Avatar od Namae :-) Kot kochający wolność... i wiecznie zalatana studentka Miejsce? Pewno WNPiD

Pozdrawiania od fanki kotów dla fanki kotów  :]

Pytanka do Ciebie:
1) Ulubiony wokalista/zespół?
2) Ulubiony przedmiot szkolny (i dlaczego taki, a nie inny)?
3) Piszesz, że planujesz zostać informatykiem. Tak z ciekawości, myślałaś już nad specjalizacją (grafik, programista, webmaster, coś innego) czy to jeszcze tak ogólnie?
4) Jak trafiłaś na MF i co Ci się najbardziej w tej grze podoba?