Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Strony : 1

#1 19-09-2014 o 14h43

Miss'Żółtodziób
Virie
...
Miejsce: Valinor
Wiadomości: 13

Ja osobiście uwielbiam cały świat stworzony przez Tolkiena. /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/big_smile.png Czytałam Silmarillion, Niedokończone Opowieści, hobbita mam również Encyklopedię Śródziemia i Atlas Śródziemia. Nie długo zacznę "Władcę pierścieni" i jestem w trakcie uczenia się języka elfów i ich pisma. A wy? Też was interesuje ten fikcyjny świat? Wolicie książki czy filmy związane z Śródziemiem? Jakie są wasze ulubione postacie stworzone przez Tolkiena?    /modules/forum/img/smilies/bimbo/amoureuse.gif


"Żegnaj mi, kraju pod północnym niebem! Na wieki będę błogosławił ciebie, bo tu na trawie w poświacie miesiąca i w pełnym blasku gorącego słońca Luthien Tinuviel widziałem tańczącą a jej piękności i głosu słowika nikt nie wysłowi w mowie śmiertelnika."    

Offline

#2 20-09-2014 o 16h01

Miss'Super Saiyen
Pineapple
vanoe canon!!
Miejsce: gdzieś, lecz nie wiadomo, gdzie
Wiadomości: 7 683

Czytam właśnie ,,Władcę Pierścieni'' . Książka naprawdę ciekawa... ale aż takim wielkim fanem Tolkiena jak ty to ja nie jestem. Nie za łatwo mi idzie nauka języka angielskiego, a co dopiero elfów /modules/forum/img/smilies/bimbo/langue.gif


/modules/forum/img/smilies/bimbo/amoureuse.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/bave.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/bisous.gif /modules/forum/img/smilies/bimbo/en-colere.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/clein-d-oeil.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/gros-sourire.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/langue.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/malheureuse.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/smile.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/rougie.gif  /modules/forum/img/smilies/bimbo/mdr.gif 

Offline

#3 28-11-2014 o 00h09

Miss'Żółtodziób
...
Wiadomości: 0