Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 23-02-2014 o 20h30

Miss'Żółtodziób
...

Mam na imię Wiktoria. : )

Mam naście lat. Na drugie imię mam Maja. Hehehe pszczółka Maja /modules/forum/img/smilies/blebl.gif

Lubię wszystkie zwierzaki, prawię. /modules/forum/img/smilies/blebl.gif  Nie za bardzo lubię pająki. Wręcz przeciwnie. Boję się ich. Nie wiem dlaczego. Sama miałam wiele zwierząt ile dusza zapragnie, lecz teraz mam tylko 3 psy i kota. Lubię kolor zielony. Gram w gry takie jak howrse czy doggi-game. Z chęcią z kimś popiszę. Dodam do znajomych jak i pomogę. Nie jestem tutaj początkującym graczem. Lecz kilkanaście jak nie kilkadziesiąt razy po prostu resetowałam. Jeżdżę na rolkach, łyżwach i na rowerze. Mam w lutym urodziny. Nie mam chłopaka. Lubię lody, spaghetti itp. Często maluje, gadam, że aż mi się buzia nie zamyka, bawię się z moimi pupilami, oglądam na TV jakieś seriale, filmy bądź bajki. Gram też na komputerze. Lubię też śpiewać, czytać, pisać, tańczyć i trochę robię grafikę... Moi ulubieni wykonawcy to m.in. Sylwia Grzeszczak, Kamil Bednarek no i inni. Nie chcę się za bardzo rozpisywać. /modules/forum/img/smilies/blebl.gif

Byłam na koncercie paru zespołów, teraz jadę na koncert Kamila Bednarka.

Posiadam fb i ask'a.

Lubię seriale takie jak:
~`Wilfbood
~`troche Violetta
~`Rosswell
~`Buffy postrach wampirów
~`Saga zmierzch (wszystkie części)
~`Liv i Maddi
~`Siły pierwotne
i tym podobne.

Lubię j. angielski, w-f i muzykę.

Lubię też zespół Black Veil Brides.

We wakacje byłam we Francji.

~ To chyba na tyle.
~Pozdrawiam kocia4 / k4

Link do zewnętrznego obrazka

#2 24-02-2014 o 22h55

Miss'Żółtodziób
Pretty
...

Heheh powiem Ci , że prawie każda dziewczyna boi się pająków więc sama nie jesteś /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/big_smile.png Powiem Ci , że uwielbiam psy.