Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 02-12-2013 o 16h26

Miss'Żółtodziób
MerryD
...
Miejsce: Brok

metr siedemdziesiąt dziko rosnącego nieba, czyli ja /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/big_smile.png
Jestem ciemną blondynką z zielonymi oczami i ogromem energii, którą przekładam na taniec i piłkę nożną.
Uwielbiam oglądać piłkę nożną - wierna Legionistka i ogromna fanka Barcelony - i siatkówkę - zwłaszcza Resovie z Nowakowskim na czele <3
Jaram się męskimi brzuszkami.
Jestem pełna empatii i bardzo otwarta na nowe znajomości, więc zapraszam na mój profil ^^

Ostatnio zmieniony przez MerryD (02-12-2013 o 16h27)

Link do zewnętrznego obrazka

Uśmiech to połowa sukcesu!

#2 02-12-2013 o 17h33

Miss'Żółtodziób
...

Witaj!
Nie masz zielonych oczu, więc nie kłam! /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/big_smile.png

#3 02-12-2013 o 17h56

Miss'Żółtodziób
MerryD
...

no a jakie są, skoro nie zielone?
jak to nie?
Czemu kazdy mnie oszukuje i mówi, że mam zielone?! :c

#4 02-12-2013 o 20h03

Miss'Żółtodziób
...

masz niebieskie oczy /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png

#5 02-12-2013 o 20h05

Miss'Żółtodziób
MerryD
...

To albo wszyscy to daltoni, albo jesteś nim Ty, albo ja jestem głupia i mam w dowodzie wpisane (chyba) zielone, a tak naprawdę są niebieskie. GDZIE JEST SENS ._.

#6 02-12-2013 o 21h17

Miss'Żółtodziób
...

Witaj, aż miło tu zobaczyć tak pozytywnie zakręconą osóbkę /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png

#7 03-12-2013 o 15h53

Miss'Żółtodziób
MerryD
...

Oo, w takim razie również mi miło :3

#8 16-12-2013 o 19h05

Miss'Żółtodziób
...