Strona główna
Wróć do FAQ (pomoc, wskazówki...)

Aplikacja - Android i IOS - Nie mogę ściągnąć aplikacji. Co robić?

Problem ze ściągnięciem  aplikacji może być spowodowany przez wasze urządzenie. 
Może nie być kompatybilne z naszą aplikacją. 

/!\ Uwaga! Może się zdarzyć, że aplikacja nie będzie dostępna w twoim kraju/!\
 
Niestety nie możemy nic na to poradzić. 


/!\ Uwaga! Niektóre tablety na androida nie mają dostępu do Google Store/!\
 
W szczególności  tablety marki Archos i im podobne (Boulanger, Carrefour, Auchan...) Skonsultuj się z producentem lub sprawdź w Internecie jak możesz rozwiązać ten problem.
 

Zgłoszenia do wsparcia, które będą dotyczyły tych urządzeń nie będą rozpatrywane. 


Jeżeli uważasz, że żaden z powyższych przypadków cię znie dotyczy, skontaktuj się z nami wypełniając poniższy formularz. Podaj następujące informacje: 
_ typ urządzenia 
_ wersia IOS dla urządzeń Apple/wersja Android 
_ operator telefoniczny 
_ dostawca Internetu 
_ czy ściągasz aplikację przez  Wifi lub 3G

Powrót na poprzednią stronę